JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Ordskifte
Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1378
20170407
1378
20170407

Venstre

Terje Breivik har vore sentral i programarbeidet til Venstre, og er ein flink og sympatisk kar som tydelegvis har slite med å disiplinera resten av programkomiteen. Han opnar sin kritikk av meldinga eg hadde av Venstres program med å vedgå at programmet er for langt. Då er vi samde der.

Han hevdar vidare at Venstre alltid dekkjer inn det dei gjer framlegg om. Der stoggar semja. Lyntog: truleg rundt 1,3 billionar kroner og eit årleg driftsbudsjett minst på line med forsvarsbudsjettet? Fossilfri kollektivtransport på 30 månader, om vi tenkjer oss at teknologien fanst, konservativt, 100 milliardar kroner? Betre løn til betre utdana lærarar – skal vi seia 30 milliardar?

Brevik viser til at Venstre vil fjerna barnetrygda for velståande familiar. Eg er usikker på definisjonen av velståande, sidan Venstre er vage her òg, men lat oss seia at ein fjernar barnetrygda for halvparten av befolkninga – då snakkar vi om 4,5 milliardar kroner. Gratis barnehage i kombinasjon med kveldsopne barnehagar og kontinuerleg opptak med 80 prosent fagutdana, skal vi seia 15-20 milliardar til?

Dette og mykje meir skal Venstre få til ved over tid berre å nytta 3 prosent av Oljefondet i kombinasjon med eit skattenivå omtrent som i dag.

Nei, Venstre er ikkje i nærleiken av å ha dekt inn dette programmet.

Jon Hustad er journalist i Dag og Tid

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Venstre

Terje Breivik har vore sentral i programarbeidet til Venstre, og er ein flink og sympatisk kar som tydelegvis har slite med å disiplinera resten av programkomiteen. Han opnar sin kritikk av meldinga eg hadde av Venstres program med å vedgå at programmet er for langt. Då er vi samde der.

Han hevdar vidare at Venstre alltid dekkjer inn det dei gjer framlegg om. Der stoggar semja. Lyntog: truleg rundt 1,3 billionar kroner og eit årleg driftsbudsjett minst på line med forsvarsbudsjettet? Fossilfri kollektivtransport på 30 månader, om vi tenkjer oss at teknologien fanst, konservativt, 100 milliardar kroner? Betre løn til betre utdana lærarar – skal vi seia 30 milliardar?

Brevik viser til at Venstre vil fjerna barnetrygda for velståande familiar. Eg er usikker på definisjonen av velståande, sidan Venstre er vage her òg, men lat oss seia at ein fjernar barnetrygda for halvparten av befolkninga – då snakkar vi om 4,5 milliardar kroner. Gratis barnehage i kombinasjon med kveldsopne barnehagar og kontinuerleg opptak med 80 prosent fagutdana, skal vi seia 15-20 milliardar til?

Dette og mykje meir skal Venstre få til ved over tid berre å nytta 3 prosent av Oljefondet i kombinasjon med eit skattenivå omtrent som i dag.

Nei, Venstre er ikkje i nærleiken av å ha dekt inn dette programmet.

Jon Hustad er journalist i Dag og Tid

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis