Ytringsfridom – også for Dag og Tid-redaktøren?
Ønskjer du å delta i debatten? Då kan du sende innlegget ditt til ordskifte@dagogtid.no
Kritikk
Dag Hallvard Ystgaard viser (17. februar) til Dag og Tid-redaktøren sitt «betimelige» spørsmål (27. januar) om kvifor Tyrkia er med i Nato, og han grunngjev kvifor spørsmålet er «betimelig».
Så langt må jo alle vera einige med han. At koranbrenning er ytringsfridom i praksis, og difor må vera tillete, er det vel også stor semje om.
Men det er vel òg godt innanfor ytringsfridomen å kritisera denne forma for ytring? Eller er ein på kanten av ytringsfridomen når ein kritiserer, eller går imot, andre sine ytringar, anten det gjeld innhaldet i dei eller måten dei blir framsette på?
For det er det redaktøren gjer i siste Dag og Tid, og det må han ha lov til, i samsvar med ytringsfridomen (Grunnlova). Han har lov å kalla brenninga «idiotisk», og mannen bak ho «ekstremist», har han ikkje? Ystgaard meiner han har «tatt avstand fra selve ytringsfriheten» når han gjer det, for vi må la alle få «brenne sine koraner i fred», altså utan innvendingar, det er å kjempa for ytringsfridomen.
Men er det det? Eg har alltid trudd at beste måten å fremja ytringsfridomen på, er å bruka han. så eg finn at det er god logikk i det redaktøren seier.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Ønskjer du å delta i debatten? Då kan du sende innlegget ditt til ordskifte@dagogtid.no
Kritikk
Dag Hallvard Ystgaard viser (17. februar) til Dag og Tid-redaktøren sitt «betimelige» spørsmål (27. januar) om kvifor Tyrkia er med i Nato, og han grunngjev kvifor spørsmålet er «betimelig».
Så langt må jo alle vera einige med han. At koranbrenning er ytringsfridom i praksis, og difor må vera tillete, er det vel også stor semje om.
Men det er vel òg godt innanfor ytringsfridomen å kritisera denne forma for ytring? Eller er ein på kanten av ytringsfridomen når ein kritiserer, eller går imot, andre sine ytringar, anten det gjeld innhaldet i dei eller måten dei blir framsette på?
For det er det redaktøren gjer i siste Dag og Tid, og det må han ha lov til, i samsvar med ytringsfridomen (Grunnlova). Han har lov å kalla brenninga «idiotisk», og mannen bak ho «ekstremist», har han ikkje? Ystgaard meiner han har «tatt avstand fra selve ytringsfriheten» når han gjer det, for vi må la alle få «brenne sine koraner i fred», altså utan innvendingar, det er å kjempa for ytringsfridomen.
Men er det det? Eg har alltid trudd at beste måten å fremja ytringsfridomen på, er å bruka han. så eg finn at det er god logikk i det redaktøren seier.
Fleire artiklar
Han heitte John Guillot, men skifta namn til Johnnie Allan og blei pub- rockar.
Arkivet: For tida framstår ikkje USA som det lova landet, men hausten for 50 år sidan var Elvis Presley på hitlistene i USA og England med «Promised Land»
Mogleg trasé for jarnbane mellom Narvik eller Bjørnfjell til Tromsø.
«Tanken om å realisera tog til Tromsø gjennom Sverige er på ingen måte ny.»
Daniel Sommer, Johannes Lundberg og Arve Henriksen.
Foto: Kristin Lidell
Fint nordisk samarbeid
Her er det ikkje spor av langhalm.
Polakkane er skumle bridgespelarar. Her frå avslutningsseremonien under World Bridge Games i Buenos Aires nyleg.
Foto: Poli Zolto / World Bridge Federation
Dąbrowskis masurka
For to veker sidan vann Polen gull i det som uformelt blir kalla bridgens olympiade, i Buenos Aires.
Snart heime: Denne gjengen er klar for å kome heim – fulle av feittsyrer dei har sikra seg i fjellet.
Foto: Siri Helle
Geografisk heimehøyrande lam
Problema oppstår med papirarbeid og pellets.