JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Samfunn
Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Ordføraren i Taormina, Eligio Giardina, må byggje nye heilkopterlandsplassar og asfaltere milevis med vegar før Donald Trump er venta til G7-møtet i byen i slutten av mai.

Ordføraren i Taormina, Eligio Giardina, må byggje nye heilkopterlandsplassar og asfaltere milevis med vegar før Donald Trump er venta til G7-møtet i byen i slutten av mai.

Foto: Salvatore Cavalli / AP Photo / NTB scanpix

Ordføraren i Taormina, Eligio Giardina, må byggje nye heilkopterlandsplassar og asfaltere milevis med vegar før Donald Trump er venta til G7-møtet i byen i slutten av mai.

Ordføraren i Taormina, Eligio Giardina, må byggje nye heilkopterlandsplassar og asfaltere milevis med vegar før Donald Trump er venta til G7-møtet i byen i slutten av mai.

Foto: Salvatore Cavalli / AP Photo / NTB scanpix

2951
20170428
2951
20170428

Etna trugar Trump

Donald Trump skaper problem nesten same kva han finn på. No er det G7-møtet i Taormina på Sicilia som skaper bylgjer. Secret Service seier at møtet er eit «tryggingsmareritt», og italienske styresmakter seier at problema «gjer dei galne», fortel Daily Telegraph.

Vegane på Taormina er så smale og svingete at Trump ikkje kan nytta den vanlege presidentbilen. I tillegg er vegane så korte at dei ikkje har plass til alle bilane som skal vera i eit amerikansk presidentfylgje. Secret Service har difor kome med ei rekkje krav til italienske styremakter før møtet den 26. og 27. mai.

– Vi vert heilt sprø av alle krava dei kjem med, seier Eligio Giardina, ordføraren i Taormina til La Republica.

Ikkje er italienske hotell gode nok heller. Difor ser det heile ut til å enda opp med at Trump skal sova på den amerikanske flybasen på Sigonella og verta frakta med helikopter til møta. Men også det har sine sider. Om Etna får eit utbrot medan Trump flyg, så har Mike Pence noko å sjå fram til.

Kaninmareritt for United Airlines

United Airlines får det ikkje heilt til om dagen. No har dei drepe det som skulle verta verdas største kanin, Simon the Rabbit. Simon var lagra i cargoavdelinga om bord i ein Boeing 767 frå Heathrow til Chicagos O’Hare. Simon er, eller var, son til Darius, som var fire fot og fire tommar høg. Simon var alt tre fot – langt høgre enn Darius var då han var på Simons alder.

– Simon var hjå veterinær tre timar før flyet letta, og var frisk som ein fisk, fortel kaninavlaren Annette Edwards til The Sun.

– Noko særs underleg må ha skjedd, og eg vil vita kva. Eg har sendt kaninar rundt omkring i heile verda, og ikkje noko slikt har hendt før, seier ho vidare.

Simon vart funnen død etter at flyet hadde landa på O’Hare, same flyplass som dokteren David Dao vart dregen av United-flyet på tidlegare denne månaden. Simon skulle til ein svært kjend person, fortel Edwards, men ho vil ikkje fortelja kva vedkomande heiter.

Voodooen er attende

Detaljane er enno ikkje klåre, men Trump har ein skatteplan. Han vil kutta den amerikanske overskotskatten frå 34 til 15 prosent, og det skal gjelda alle typar firma, inkludert hans eige. I National Museum of American History er det utstilt ein kvit serviett. På baksida av denne teikna økonomen Arthur Laffer ein kurve. Kurven syner at dersom ein set ned skattane, vil den økonomiske veksten som skal koma grunna skatteletta, generera like mykje i nye skatteinntekter som skattekuttet. No nyttar Trump og rådgjevarane hans på ny Laffer for å argumentera for at skattelettene vil vera sjølvfinansierande, noko George Bush senior kalla «voodooøkonomi» då han sjølv sette opp skattane etter Reagan for å få bort underskotet på det føderale budsjettet. På spørsmål om ikkje alle kutta Trump vil ha, vil føra til ein eksplosjon i statsgjelda, svara finansminister Steven Mnuchin dette: «Skattekutta vil finansiera seg sjølve gjennom økonomisk vekst.»

jon@dagogtid.no

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Etna trugar Trump

Donald Trump skaper problem nesten same kva han finn på. No er det G7-møtet i Taormina på Sicilia som skaper bylgjer. Secret Service seier at møtet er eit «tryggingsmareritt», og italienske styresmakter seier at problema «gjer dei galne», fortel Daily Telegraph.

Vegane på Taormina er så smale og svingete at Trump ikkje kan nytta den vanlege presidentbilen. I tillegg er vegane så korte at dei ikkje har plass til alle bilane som skal vera i eit amerikansk presidentfylgje. Secret Service har difor kome med ei rekkje krav til italienske styremakter før møtet den 26. og 27. mai.

– Vi vert heilt sprø av alle krava dei kjem med, seier Eligio Giardina, ordføraren i Taormina til La Republica.

Ikkje er italienske hotell gode nok heller. Difor ser det heile ut til å enda opp med at Trump skal sova på den amerikanske flybasen på Sigonella og verta frakta med helikopter til møta. Men også det har sine sider. Om Etna får eit utbrot medan Trump flyg, så har Mike Pence noko å sjå fram til.

Kaninmareritt for United Airlines

United Airlines får det ikkje heilt til om dagen. No har dei drepe det som skulle verta verdas største kanin, Simon the Rabbit. Simon var lagra i cargoavdelinga om bord i ein Boeing 767 frå Heathrow til Chicagos O’Hare. Simon er, eller var, son til Darius, som var fire fot og fire tommar høg. Simon var alt tre fot – langt høgre enn Darius var då han var på Simons alder.

– Simon var hjå veterinær tre timar før flyet letta, og var frisk som ein fisk, fortel kaninavlaren Annette Edwards til The Sun.

– Noko særs underleg må ha skjedd, og eg vil vita kva. Eg har sendt kaninar rundt omkring i heile verda, og ikkje noko slikt har hendt før, seier ho vidare.

Simon vart funnen død etter at flyet hadde landa på O’Hare, same flyplass som dokteren David Dao vart dregen av United-flyet på tidlegare denne månaden. Simon skulle til ein svært kjend person, fortel Edwards, men ho vil ikkje fortelja kva vedkomande heiter.

Voodooen er attende

Detaljane er enno ikkje klåre, men Trump har ein skatteplan. Han vil kutta den amerikanske overskotskatten frå 34 til 15 prosent, og det skal gjelda alle typar firma, inkludert hans eige. I National Museum of American History er det utstilt ein kvit serviett. På baksida av denne teikna økonomen Arthur Laffer ein kurve. Kurven syner at dersom ein set ned skattane, vil den økonomiske veksten som skal koma grunna skatteletta, generera like mykje i nye skatteinntekter som skattekuttet. No nyttar Trump og rådgjevarane hans på ny Laffer for å argumentera for at skattelettene vil vera sjølvfinansierande, noko George Bush senior kalla «voodooøkonomi» då han sjølv sette opp skattane etter Reagan for å få bort underskotet på det føderale budsjettet. På spørsmål om ikkje alle kutta Trump vil ha, vil føra til ein eksplosjon i statsgjelda, svara finansminister Steven Mnuchin dette: «Skattekutta vil finansiera seg sjølve gjennom økonomisk vekst.»

jon@dagogtid.no

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis