Her om dagen kunne lokalpressa på Søre Sunnmøre koma med ei avsløring. Vikebladet fortalde at verdas djupaste undervasstunnel, Eiksund-sambandet, ikkje har hatt fungerande fartsmåling på to år. Fotoboksane er ute av drift. Dette meinte lensmann Guttorm Hagen ikkje var akseptabelt, særleg av di ingen hadde fortalt han det. No varslar han radarkontrollar inne i tunnelen. Statens vegvesen lover på si side å fiksa feilen til hausten.
Men når sant seiast skal, trur eg det som gjeld for fotoboksane i Eiksundtunnelen, òg gjeld for stort sett alle andre fotoboksar i landet. Personleg har eg eit oppheng i desse fotoboksane, særleg gjennom Gudbrandsdalen som eg lyt køyra nokså ofte. Sanninga er òg at eg vel ofte køyrer for fort forbi desse boksane. Kystmennesket i meg liker seg ikkje i Gudbrandsdalen.
Men no er det mange år sidan eg har fått bot. Eg har difor byrja å sjå etter det som visstnok skal utgjera teiknet på at boksen fungerer, det skal koma eit raudt pulserande lys ut av linsa som er montert på fotoboksen. Og her er mitt funn. Av om lag 20 boksar i nord- og sørgåande retning, er det berre fire som fungerer. Alle andre er steindaude.
Dette set meg på eit vis i eit skorfeste: Skal eg taka risikoen, eller skal eg ikkje? Informasjon som ikkje kan nyttast til noko, er daud informasjon. Difor burde eg nytta høvet til å køyra for fort forbi boksane som eg har sett ikkje fungerer. Men på den andre sida: Tenk om ein eller anna lat byråkrat eller vegmann i Statens vegvesen syter for at ein eller fleire av boksane vert fiksa? Då sit eg der med ei stor bot, ja, kanskje eg til og med mister sertifikatet.
Dette er eit politisk problem: Det finst berre to alternativ til dagens tilstand: Anten må alle boksane fungera, eller så må ingen fungera. Men inntil Framstegspartiet har fått fiksa det, har eg eit tips til redaktørar: Send sumarvikarane ut til den næraste fotoboksen. Bed han eller ho om å sjekka om han blinkar. Gjer han ikkje det, er det berre ringja Statens vegvesen og lensmannen.
J.H.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Her om dagen kunne lokalpressa på Søre Sunnmøre koma med ei avsløring. Vikebladet fortalde at verdas djupaste undervasstunnel, Eiksund-sambandet, ikkje har hatt fungerande fartsmåling på to år. Fotoboksane er ute av drift. Dette meinte lensmann Guttorm Hagen ikkje var akseptabelt, særleg av di ingen hadde fortalt han det. No varslar han radarkontrollar inne i tunnelen. Statens vegvesen lover på si side å fiksa feilen til hausten.
Men når sant seiast skal, trur eg det som gjeld for fotoboksane i Eiksundtunnelen, òg gjeld for stort sett alle andre fotoboksar i landet. Personleg har eg eit oppheng i desse fotoboksane, særleg gjennom Gudbrandsdalen som eg lyt køyra nokså ofte. Sanninga er òg at eg vel ofte køyrer for fort forbi desse boksane. Kystmennesket i meg liker seg ikkje i Gudbrandsdalen.
Men no er det mange år sidan eg har fått bot. Eg har difor byrja å sjå etter det som visstnok skal utgjera teiknet på at boksen fungerer, det skal koma eit raudt pulserande lys ut av linsa som er montert på fotoboksen. Og her er mitt funn. Av om lag 20 boksar i nord- og sørgåande retning, er det berre fire som fungerer. Alle andre er steindaude.
Dette set meg på eit vis i eit skorfeste: Skal eg taka risikoen, eller skal eg ikkje? Informasjon som ikkje kan nyttast til noko, er daud informasjon. Difor burde eg nytta høvet til å køyra for fort forbi boksane som eg har sett ikkje fungerer. Men på den andre sida: Tenk om ein eller anna lat byråkrat eller vegmann i Statens vegvesen syter for at ein eller fleire av boksane vert fiksa? Då sit eg der med ei stor bot, ja, kanskje eg til og med mister sertifikatet.
Dette er eit politisk problem: Det finst berre to alternativ til dagens tilstand: Anten må alle boksane fungera, eller så må ingen fungera. Men inntil Framstegspartiet har fått fiksa det, har eg eit tips til redaktørar: Send sumarvikarane ut til den næraste fotoboksen. Bed han eller ho om å sjekka om han blinkar. Gjer han ikkje det, er det berre ringja Statens vegvesen og lensmannen.
J.H.
Fleire artiklar
Det kjæraste eg har? Min ser ikkje slik ut, men eg er ganske glad i han, ja.
Foto via Wikimedia Commons
Smørbutten min får du nok aldri
Ei flygande badstove skal få ny heim, sit det nokon inni alt?
Foto: Maren Bø
Badstovene tek av
Det er interessant korleis badstove inne kan vere så ut, mens badstove ute er så in.
Morgonfrisk fersking
«Ein kan kjenna seg frisk og sterk, vera åndsfrisk eller endåtil frisk som ein fisk, friskna til, verta frisk att frå sjukdomen og heilt friskmeld.»
150-årsjubilant: den austerrikske komponisten Arnold Schönberg (1874–1951).
Fredshymne
Kammerchor Stuttgart tolkar Schönbergs «illusjon for blandakor» truverdig.
Marianne Nielsen i hovudrolla som Winnie. Gerald Pettersen spelar Willie.
Foto: Sebastian Dalseide
Beckett-klassikar av godt merke
Glade dager byr på ein strålande skodespelarprestasjon av Marianne Nielsen.