JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Samfunn

Retting

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
890
20171027
890
20171027

Torsdag for to veker sidan gjekk det altfor fort for underskrivne. Eg skulle laga ei sak om statsbudsjettet og byrja med dei friviljuge organisasjonane, som igjen vart budsjettvinnarar. Men eit av døma eg nytta som illustrasjon, Regnskogfondet, vart heilt feil. For – syner det seg – det er skilnad på «Regnskogfondet» og «regnskogfond». Dei overordna tala henta eg frå innleiinga til Nasjonalbudsjettet, mange av dei konkrete frå avisene. I Dagens Næringsliv på nettet stod denne: «Støtten til skogbevaring, det såkalte regnskogfondet, økes med 42 millioner til 3 milliarder.» Men, syner det seg, dette er regjeringas eiga satsing.

Regnskogsfondet med stor «R» får derimot drygt 115 millionar over statsbudsjettet. Då kan heller ikkje Regnskogfondet ha over 100 tilsette, som eg skreiv, dei har vel 50. Eg seier meg lei for feila.

Jon Hustad

Jon Hustad er journalist i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Torsdag for to veker sidan gjekk det altfor fort for underskrivne. Eg skulle laga ei sak om statsbudsjettet og byrja med dei friviljuge organisasjonane, som igjen vart budsjettvinnarar. Men eit av døma eg nytta som illustrasjon, Regnskogfondet, vart heilt feil. For – syner det seg – det er skilnad på «Regnskogfondet» og «regnskogfond». Dei overordna tala henta eg frå innleiinga til Nasjonalbudsjettet, mange av dei konkrete frå avisene. I Dagens Næringsliv på nettet stod denne: «Støtten til skogbevaring, det såkalte regnskogfondet, økes med 42 millioner til 3 milliarder.» Men, syner det seg, dette er regjeringas eiga satsing.

Regnskogsfondet med stor «R» får derimot drygt 115 millionar over statsbudsjettet. Då kan heller ikkje Regnskogfondet ha over 100 tilsette, som eg skreiv, dei har vel 50. Eg seier meg lei for feila.

Jon Hustad

Jon Hustad er journalist i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis