Kosestund med Linda og Herborg
Kråkevik og Eide byr på song og satire i ei framsyning utan verken raud tråd eller store høgdepunkt, men med råkande poeng.
Herborg Kråkevik, Heine Bugge og Linda Eide på scena i Det Vestnorske Teateret.
Foto: Thor Brødreskift
Det Vestnorske Teateret
Linda Eide og Herborg Kråkevik:
Linda Eide har ei høne å plukka med Herborg Kråkevik
Regi: Arvid Ones
Scenografi: Lise Christensen
Det verkar som om den på somme vis umake duoen Eide og Kråkevik har plukka litt herifrå og litt derifrå til denne framsyninga, som dei sjølve er ansvarlege for tekstane til. At dei til opning nyttar så mykje tid på den såkalla rasjonaliseringa av Posten og NSB/Vy, er litt underleg. For poenga er velkjende, og brukte før, sjølv om historia om skjorta Herborg skulle sende til far sin i Jondal, lèt oss komme tettare på den nye servicen og effektiviteten i Posten.
At Herborg framleis kan syngje, får vi overtydande døme på i «La Vie en Rose» og «Den fyrste song», flott akkompagnert av Heine Bugge på trekkspel, men kva samanheng desse innslaga går inn i, er ikkje like klart. Derimot måtte vi vente innslag om språk, som jo er blitt Lindas spesialitet, og det får vi. Aller best er ho i monologane vi kjenner frå språksjovet, og desse er det eit par av i framsyninga. Dei er alltid poengterte og meiningsfulle. Slik også her. At dei to også tar for seg jåleriet med ikkje å kalle ein spade for ein spade, er absolutt på sin plass.
Dei åtti minutta framsyninga varer, er dei innom ulike tema, og mykje fungerer bra. Dei to står godt til og utfyller kvarandre, men entertaineren Heine Bugge kunne gjerne vore trekt meir med i spelet. Han kan meir enn å traktere handorgelet.
Jan H. Landro
Jan H. Landro er forfattar, journalist og fast teatermeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Det Vestnorske Teateret
Linda Eide og Herborg Kråkevik:
Linda Eide har ei høne å plukka med Herborg Kråkevik
Regi: Arvid Ones
Scenografi: Lise Christensen
Det verkar som om den på somme vis umake duoen Eide og Kråkevik har plukka litt herifrå og litt derifrå til denne framsyninga, som dei sjølve er ansvarlege for tekstane til. At dei til opning nyttar så mykje tid på den såkalla rasjonaliseringa av Posten og NSB/Vy, er litt underleg. For poenga er velkjende, og brukte før, sjølv om historia om skjorta Herborg skulle sende til far sin i Jondal, lèt oss komme tettare på den nye servicen og effektiviteten i Posten.
At Herborg framleis kan syngje, får vi overtydande døme på i «La Vie en Rose» og «Den fyrste song», flott akkompagnert av Heine Bugge på trekkspel, men kva samanheng desse innslaga går inn i, er ikkje like klart. Derimot måtte vi vente innslag om språk, som jo er blitt Lindas spesialitet, og det får vi. Aller best er ho i monologane vi kjenner frå språksjovet, og desse er det eit par av i framsyninga. Dei er alltid poengterte og meiningsfulle. Slik også her. At dei to også tar for seg jåleriet med ikkje å kalle ein spade for ein spade, er absolutt på sin plass.
Dei åtti minutta framsyninga varer, er dei innom ulike tema, og mykje fungerer bra. Dei to står godt til og utfyller kvarandre, men entertaineren Heine Bugge kunne gjerne vore trekt meir med i spelet. Han kan meir enn å traktere handorgelet.
Jan H. Landro
Jan H. Landro er forfattar, journalist og fast teatermeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Familien Nerdrum ved garden i Stavern.
Foto: Agnete Brun / NRK
Ikkje alt er politikk
Politiseringa av Nerdrum-familien er påfallande i lys av kor upolitisk Nerdrum eigentleg er.
Torje Hommedal Knausgård tek mastergrad i fransk ved Universitetet i Oslo. Lea Marie Krona gjer det same i tysk. Dei har få å sitje i kollokviegruppe med.
Foto: Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Framandspråka forsvinn
Tilgangen på framandspråk er større enn nokon gong. Likevel er det stadig færre som vil studere dei.
Teikning: May Linn Clement
Forgard i nord
Kan USA kome til å ta over Grønland med makt?
Rune Slagstad på veg inn til Finansdepartementet i november i fjor.
Foto: Dag og Tid
Fylgjene av konkurransestaten
Rune Slagstad syner korleis venstresida lenge har gløymt røtene og prinsippa sine. Der andre held seg til vande spor, gjenetablerer han vona om at vi kan finne ut av kva som er viktigast å diskutere.
Jean-Marie Le Pen døydde 7. januar, 96 år gamal.
Foto: Stephane Mahe / Reuters / NTB
Ein politisk krigar har falle
Jean-Marie Le Pen (1928–2025) vart ein nybrotsmann for all høgrepopulisme i dag.