Arkivet: Brad Mehldau
Grammyprisvinnar Brad Mehldau har gjeve ut plater og spelt konsertar sidan tidleg i 1990-åra.
Foto: Bradmehldaumusic.com
Vel eit par veker har gått sidan den amerikanske jazzpianisten Brad Mehldau inntok Victoria Nasjonal Jazzscene, med Larry Grenadier på bass og Jeff Ballard på trommer. Eg var heldig nok til å vere der ein av kveldane og kan konstatere at Mehldaus øydelagde sko – «eg tenkte eg skulle seie til dykk at eg er klar over det, at den eine skoen min er i ferd med å falle frå kvarandre» – ikkje hindra den utruleg samspelte trioen frå å gi publikum ei stor oppleving.
Kva skal ein trekkje fram? Vi fekk høyre ein ny ballade som er så ny at han enno ikkje har fått namn, og som eg vil håpe snart vert å høyre på ei plate, og så var det artig at Mehldau løfta fram det mange nok vil tenkje på som ei skikkeleg sviske: Bruno Martinos «Etate». Komposisjonen til italienske Martino (1925–2000) er frå 1960 og har vorte tolka av eit koppel med jazzpianistar opp gjennom (og gudane må vite i kor mange pianobarar). Denne kvelden på Victoria, ein av favorittklubbane til karane på scenen, skal vi tru hovudpersonen sjølv, og det er det ingen grunn til ikkje å gjere, vart det pusta nytt liv i songen, med sin søte, vare melankoli.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Vel eit par veker har gått sidan den amerikanske jazzpianisten Brad Mehldau inntok Victoria Nasjonal Jazzscene, med Larry Grenadier på bass og Jeff Ballard på trommer. Eg var heldig nok til å vere der ein av kveldane og kan konstatere at Mehldaus øydelagde sko – «eg tenkte eg skulle seie til dykk at eg er klar over det, at den eine skoen min er i ferd med å falle frå kvarandre» – ikkje hindra den utruleg samspelte trioen frå å gi publikum ei stor oppleving.
Kva skal ein trekkje fram? Vi fekk høyre ein ny ballade som er så ny at han enno ikkje har fått namn, og som eg vil håpe snart vert å høyre på ei plate, og så var det artig at Mehldau løfta fram det mange nok vil tenkje på som ei skikkeleg sviske: Bruno Martinos «Etate». Komposisjonen til italienske Martino (1925–2000) er frå 1960 og har vorte tolka av eit koppel med jazzpianistar opp gjennom (og gudane må vite i kor mange pianobarar). Denne kvelden på Victoria, ein av favorittklubbane til karane på scenen, skal vi tru hovudpersonen sjølv, og det er det ingen grunn til ikkje å gjere, vart det pusta nytt liv i songen, med sin søte, vare melankoli.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Eva Vezjnavets, psevdonym for Svjatlana Kurs, blir sett på som ein av dei mest originale samtidsforfattarane frå Belarus, skriv forlaget.
Foto: Alenz Kazlova
Stort frå Belarus
Eva Vezjnavets skriv med fandenivaldsk sorg over heimlandet.
Stølspurka og dei to grisungane. Enno er alt berre velstand.
Alle foto: Svein Gjerdåker
Soga om stølspurka
Verdas mildaste purke var med på stølen. Det gjekk ikkje som planlagt.
Eit utval Tik-Tok-augneblinkar. Frå venstre Klassekampen-journalist Jo Røed Skårderud, som kallar seg Surjournalist, nyhendeprofilen Dylan «News Daddy» Page og Donald Trump som seier at han vil vurdere TikTok-forbodet.
Skjermdump
Nyhende ifølgje TikTok
Barn og ungdom føretrekkjer TikTok som nyhendekanal. Der opererer ferske nyhendeprofilar side om side med redaktørstyrte medium og propagandistar.
West German Film Director Werner Herzog, on the roof of the Festival Palace for the presentation of his film Where the Green Ants Dream at 37th International Cannes Film Festival, May 14, 1984, Cannes, France.
Foto: Michel Lipchitz / AP / NTB
Herzogs grenselause liv
Werner Herzog har levd eit vilt og romantisk liv, alltid klar til å ofre alt for kunsten.
Sunniva Gylver framfor Fagerborg kyrkje, der ho er prest i dag.
Foto: Svein Gjerdåker
Den nye biskopen i Oslo, Sunniva Gylver, lever i trua på at Jesus er Guds son.
– Eg talar med Gud nesten heile tida