Arkivet: John Hiatt
John Hiatt på scenen i New York i 2019.
Foto: Richard Drew / AP / NTB
I morgon vert den amerikanske låtskrivaren og artisten John Hiatt 70, og vi klinkar til med tre låtar frå det som har vorte ein omfattande katalog:
Med Crossing Muddy Waters (2000), mannens femtande album, fekk lyttarar eit møte med ein annan Hiatt enn dei var vande med. Sjekk tittelsporet for å få ein smak av korleis det høyrdest ut då han reindyrka eit heilakustisk americanauttrykk med meir enn nokre få dropar bluegrass i seg.
På somme måtar peikar dette albumet fram mot det som kom i fjor, nemleg Leftover Feelings, som Hiatt laga saman med The Jerry Douglas Band, og som fleire meinte vitna om ein revitalisert artist. Musikken vart spelt inn i legendariske RCA Studio B i Nashville, og kanskje inspirerte rommet gjengen – vi vel oss «Mississippi Phone Booth» som smakebit.
Eg har høyrt Hiatt på scenen berre éin gong, og det var hausten 1993, året han gav ut det solide, streite rockealbumet Perfectly Good Guitar, som prega repertoaret. Songen eg hugsar best frå den kvelden, er likevel hans mest kjende, som han med gode grunnar sjeldan lèt vere å spele på konsert: balladen «Have a Little Faith in Me», frå framifrå Bring the Family (1987), der han hadde med Ry Cooder, Nick Lowe og Jim Keltner, fire karar som seinare skulle gi ut ei plate saman med bandnamnet Little Village.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
I morgon vert den amerikanske låtskrivaren og artisten John Hiatt 70, og vi klinkar til med tre låtar frå det som har vorte ein omfattande katalog:
Med Crossing Muddy Waters (2000), mannens femtande album, fekk lyttarar eit møte med ein annan Hiatt enn dei var vande med. Sjekk tittelsporet for å få ein smak av korleis det høyrdest ut då han reindyrka eit heilakustisk americanauttrykk med meir enn nokre få dropar bluegrass i seg.
På somme måtar peikar dette albumet fram mot det som kom i fjor, nemleg Leftover Feelings, som Hiatt laga saman med The Jerry Douglas Band, og som fleire meinte vitna om ein revitalisert artist. Musikken vart spelt inn i legendariske RCA Studio B i Nashville, og kanskje inspirerte rommet gjengen – vi vel oss «Mississippi Phone Booth» som smakebit.
Eg har høyrt Hiatt på scenen berre éin gong, og det var hausten 1993, året han gav ut det solide, streite rockealbumet Perfectly Good Guitar, som prega repertoaret. Songen eg hugsar best frå den kvelden, er likevel hans mest kjende, som han med gode grunnar sjeldan lèt vere å spele på konsert: balladen «Have a Little Faith in Me», frå framifrå Bring the Family (1987), der han hadde med Ry Cooder, Nick Lowe og Jim Keltner, fire karar som seinare skulle gi ut ei plate saman med bandnamnet Little Village.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Eva Vezjnavets, psevdonym for Svjatlana Kurs, blir sett på som ein av dei mest originale samtidsforfattarane frå Belarus, skriv forlaget.
Foto: Alenz Kazlova
Stort frå Belarus
Eva Vezjnavets skriv med fandenivaldsk sorg over heimlandet.
Stølspurka og dei to grisungane. Enno er alt berre velstand.
Alle foto: Svein Gjerdåker
Soga om stølspurka
Verdas mildaste purke var med på stølen. Det gjekk ikkje som planlagt.
Eit utval Tik-Tok-augneblinkar. Frå venstre Klassekampen-journalist Jo Røed Skårderud, som kallar seg Surjournalist, nyhendeprofilen Dylan «News Daddy» Page og Donald Trump som seier at han vil vurdere TikTok-forbodet.
Skjermdump
Nyhende ifølgje TikTok
Barn og ungdom føretrekkjer TikTok som nyhendekanal. Der opererer ferske nyhendeprofilar side om side med redaktørstyrte medium og propagandistar.
West German Film Director Werner Herzog, on the roof of the Festival Palace for the presentation of his film Where the Green Ants Dream at 37th International Cannes Film Festival, May 14, 1984, Cannes, France.
Foto: Michel Lipchitz / AP / NTB
Herzogs grenselause liv
Werner Herzog har levd eit vilt og romantisk liv, alltid klar til å ofre alt for kunsten.
Sunniva Gylver framfor Fagerborg kyrkje, der ho er prest i dag.
Foto: Svein Gjerdåker
Den nye biskopen i Oslo, Sunniva Gylver, lever i trua på at Jesus er Guds son.
– Eg talar med Gud nesten heile tida