Arkivet: Van Morrison
Van Morrison kjem attende til Moldejazz i år, 22 år etter at han spelte på Romsdalsmuseet sist.
Foto: Moldejazz
Med You’re Driving Me Crazy, spelt inn med Joey Francesco på trompet og orgel, har Van Morrison gitt ut den tredje studioplata på eit halvår, og konseptet for alle tre er nokolunde likt: både Versatile og Roll With the Punches kombinerte nokre få nyarrangerte Morrison-komposisjonar med blues og jazz frå standardrepertoaret.
Francesco har fått den gamle grinebitaren i godt humør, for latteren sit laust på You’re Driving Me Crazy, og meldingane frå ei lita konsertrekkje i London i april var gode.
Den 18. juli kjem Van Morrison til Molde – den einaste konserten i Noreg dette året – og ein jazzfestival burde passe bra om det er materialet på dei tre siste platene som står i sentrum. På You’re Driving Me Crazy finst det flotte tolkingar både av «Miss Otis Regrets» (Cole Porter, 1934) og Morrisons eigne «Magic Time» (2005), men tidvis driv det av garde på det jamne, og ein song som «Have I Told You Lately?» endar med å høyrast for oppjaga ut.
Eg høyrer til mellom dei som fekk høyre Van Morrison på Moldejazz sist han var der, i 1996, smilande og godt inne i kvitvinen – og likevel i stand til å levere ein ugløymeleg versjon av «Summertime in England» (1980). Lat oss håpe på ein liknande augneblunk i sommar.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Med You’re Driving Me Crazy, spelt inn med Joey Francesco på trompet og orgel, har Van Morrison gitt ut den tredje studioplata på eit halvår, og konseptet for alle tre er nokolunde likt: både Versatile og Roll With the Punches kombinerte nokre få nyarrangerte Morrison-komposisjonar med blues og jazz frå standardrepertoaret.
Francesco har fått den gamle grinebitaren i godt humør, for latteren sit laust på You’re Driving Me Crazy, og meldingane frå ei lita konsertrekkje i London i april var gode.
Den 18. juli kjem Van Morrison til Molde – den einaste konserten i Noreg dette året – og ein jazzfestival burde passe bra om det er materialet på dei tre siste platene som står i sentrum. På You’re Driving Me Crazy finst det flotte tolkingar både av «Miss Otis Regrets» (Cole Porter, 1934) og Morrisons eigne «Magic Time» (2005), men tidvis driv det av garde på det jamne, og ein song som «Have I Told You Lately?» endar med å høyrast for oppjaga ut.
Eg høyrer til mellom dei som fekk høyre Van Morrison på Moldejazz sist han var der, i 1996, smilande og godt inne i kvitvinen – og likevel i stand til å levere ein ugløymeleg versjon av «Summertime in England» (1980). Lat oss håpe på ein liknande augneblunk i sommar.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Eva Vezjnavets, psevdonym for Svjatlana Kurs, blir sett på som ein av dei mest originale samtidsforfattarane frå Belarus, skriv forlaget.
Foto: Alenz Kazlova
Stort frå Belarus
Eva Vezjnavets skriv med fandenivaldsk sorg over heimlandet.
Stølspurka og dei to grisungane. Enno er alt berre velstand.
Alle foto: Svein Gjerdåker
Soga om stølspurka
Verdas mildaste purke var med på stølen. Det gjekk ikkje som planlagt.
Eit utval Tik-Tok-augneblinkar. Frå venstre Klassekampen-journalist Jo Røed Skårderud, som kallar seg Surjournalist, nyhendeprofilen Dylan «News Daddy» Page og Donald Trump som seier at han vil vurdere TikTok-forbodet.
Skjermdump
Nyhende ifølgje TikTok
Barn og ungdom føretrekkjer TikTok som nyhendekanal. Der opererer ferske nyhendeprofilar side om side med redaktørstyrte medium og propagandistar.
West German Film Director Werner Herzog, on the roof of the Festival Palace for the presentation of his film Where the Green Ants Dream at 37th International Cannes Film Festival, May 14, 1984, Cannes, France.
Foto: Michel Lipchitz / AP / NTB
Herzogs grenselause liv
Werner Herzog har levd eit vilt og romantisk liv, alltid klar til å ofre alt for kunsten.
Sunniva Gylver framfor Fagerborg kyrkje, der ho er prest i dag.
Foto: Svein Gjerdåker
Den nye biskopen i Oslo, Sunniva Gylver, lever i trua på at Jesus er Guds son.
– Eg talar med Gud nesten heile tida