Arkivet: Will Oldham
Will Oldham er glad i hundar.
Pressefoto
Will Oldham, som er god med hundane, om vi skal tru ferske pressefotografi frå den kanten, har i år samla meir enn 200 songtekstar og gitt dei ut i bokform, i Songs of Love and Horror (W.W. Norton), som også er rikt utstyrt med kommentarar og notar frå forfattaren.
No har kompendiet fått eit fint album til følgje. Songs of Love and Horror (Domino) byr på akustiske tolkingar av sentrale songar i Oldhams produksjon og eit par overraskande godbitar.
Her er til dømes «I See a Darkness» nok ein gong, songen ikkje minst Johnny Cash gjorde ein ugløymeleg versjon av, og jammen om ikkje Oldham klarer å gjere noko nytt med låten. Han er åleine med gitaren på Songs of Love and Horror, og når desse songane er tømde for noko anna enn det heilt grunnleggjande, står dei fram med rein, klar tyngde. Fleire vil nok få assosiasjonar til Master and Everyone (2003), som her er representert med nydelege «The Way.» Mellom dei meir kuriøse innslaga finst ein a cappella-vri på «Strange Affair», ein nøkkelsong på Richard og Linda Thompsons First Light (1978). Det seier litt om Oldham som vokalist at han maktar å gjere låten til sin eigen.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Will Oldham, som er god med hundane, om vi skal tru ferske pressefotografi frå den kanten, har i år samla meir enn 200 songtekstar og gitt dei ut i bokform, i Songs of Love and Horror (W.W. Norton), som også er rikt utstyrt med kommentarar og notar frå forfattaren.
No har kompendiet fått eit fint album til følgje. Songs of Love and Horror (Domino) byr på akustiske tolkingar av sentrale songar i Oldhams produksjon og eit par overraskande godbitar.
Her er til dømes «I See a Darkness» nok ein gong, songen ikkje minst Johnny Cash gjorde ein ugløymeleg versjon av, og jammen om ikkje Oldham klarer å gjere noko nytt med låten. Han er åleine med gitaren på Songs of Love and Horror, og når desse songane er tømde for noko anna enn det heilt grunnleggjande, står dei fram med rein, klar tyngde. Fleire vil nok få assosiasjonar til Master and Everyone (2003), som her er representert med nydelege «The Way.» Mellom dei meir kuriøse innslaga finst ein a cappella-vri på «Strange Affair», ein nøkkelsong på Richard og Linda Thompsons First Light (1978). Det seier litt om Oldham som vokalist at han maktar å gjere låten til sin eigen.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Eva Vezjnavets, psevdonym for Svjatlana Kurs, blir sett på som ein av dei mest originale samtidsforfattarane frå Belarus, skriv forlaget.
Foto: Alenz Kazlova
Stort frå Belarus
Eva Vezjnavets skriv med fandenivaldsk sorg over heimlandet.
Stølspurka og dei to grisungane. Enno er alt berre velstand.
Alle foto: Svein Gjerdåker
Soga om stølspurka
Verdas mildaste purke var med på stølen. Det gjekk ikkje som planlagt.
Eit utval Tik-Tok-augneblinkar. Frå venstre Klassekampen-journalist Jo Røed Skårderud, som kallar seg Surjournalist, nyhendeprofilen Dylan «News Daddy» Page og Donald Trump som seier at han vil vurdere TikTok-forbodet.
Skjermdump
Nyhende ifølgje TikTok
Barn og ungdom føretrekkjer TikTok som nyhendekanal. Der opererer ferske nyhendeprofilar side om side med redaktørstyrte medium og propagandistar.
West German Film Director Werner Herzog, on the roof of the Festival Palace for the presentation of his film Where the Green Ants Dream at 37th International Cannes Film Festival, May 14, 1984, Cannes, France.
Foto: Michel Lipchitz / AP / NTB
Herzogs grenselause liv
Werner Herzog har levd eit vilt og romantisk liv, alltid klar til å ofre alt for kunsten.
Sunniva Gylver framfor Fagerborg kyrkje, der ho er prest i dag.
Foto: Svein Gjerdåker
Den nye biskopen i Oslo, Sunniva Gylver, lever i trua på at Jesus er Guds son.
– Eg talar med Gud nesten heile tida