JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.
« 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 20 »
Det ser mykje ut med jalapeno og chili, men det er ikkje alltid så sterkt. Smak uansett ein liten bit, så veit du litt om styrken.

Det ser mykje ut med jalapeno og chili, men det er ikkje alltid så sterkt. Smak uansett ein liten bit, så veit du litt om styrken.

Foto: Dagfinn Nordbø

Det ser mykje ut med jalapeno og chili, men det er ikkje alltid så sterkt. Smak uansett ein liten bit, så veit du litt om styrken.

Det ser mykje ut med jalapeno og chili, men det er ikkje alltid så sterkt. Smak uansett ein liten bit, så veit du litt om styrken.

Foto: Dagfinn Nordbø

Det ser mykje ut med jalapeno og chili, men det er ikkje alltid så sterkt. Smak uansett ein liten bit, så veit du litt om styrken.

Det ser mykje ut med jalapeno og chili, men det er ikkje alltid så sterkt. Smak uansett ein liten bit, så veit du litt om styrken.

Foto: Dagfinn Nordbø

VENEZIA. Den nordiske paviljongen ved Veneziabiennalen stod ferdig i 1962 og romma ei stor utstilling av modellar av Sverre Fehns verk under Arkitekturbiennalen i 1998.

VENEZIA. Den nordiske paviljongen ved Veneziabiennalen stod ferdig i 1962 og romma ei stor utstilling av modellar av Sverre Fehns verk under Arkitekturbiennalen i 1998.

Foto: Daniel Ryan / Flikr

VENEZIA. Den nordiske paviljongen ved Veneziabiennalen stod ferdig i 1962 og romma ei stor utstilling av modellar av Sverre Fehns verk under Arkitekturbiennalen i 1998.

VENEZIA. Den nordiske paviljongen ved Veneziabiennalen stod ferdig i 1962 og romma ei stor utstilling av modellar av Sverre Fehns verk under Arkitekturbiennalen i 1998.

Foto: Daniel Ryan / Flikr

VENEZIA. Den nordiske paviljongen ved Veneziabiennalen stod ferdig i 1962 og romma ei stor utstilling av modellar av Sverre Fehns verk under Arkitekturbiennalen i 1998.

VENEZIA. Den nordiske paviljongen ved Veneziabiennalen stod ferdig i 1962 og romma ei stor utstilling av modellar av Sverre Fehns verk under Arkitekturbiennalen i 1998.

Foto: Daniel Ryan / Flikr

Omvend butikkstruktur av heime. Her er tett mellom vinbutikkar, men berre éin daglegvarebutikk.

Omvend butikkstruktur av heime. Her er tett mellom vinbutikkar, men berre éin daglegvarebutikk.

Alle foto: May Linn Clement

Omvend butikkstruktur av heime. Her er tett mellom vinbutikkar, men berre éin daglegvarebutikk.

Omvend butikkstruktur av heime. Her er tett mellom vinbutikkar, men berre éin daglegvarebutikk.

Alle foto: May Linn Clement

Omvend butikkstruktur av heime. Her er tett mellom vinbutikkar, men berre éin daglegvarebutikk.

Omvend butikkstruktur av heime. Her er tett mellom vinbutikkar, men berre éin daglegvarebutikk.

Alle foto: May Linn Clement

I løpet av dei nesten tre månadene festivalen varer, blir byens gatevegger dekte med stadig fleire fotografi. Ei utstilling i seg sjølv.

I løpet av dei nesten tre månadene festivalen varer, blir byens gatevegger dekte med stadig fleire fotografi. Ei utstilling i seg sjølv.

Foto: Asbjørn Øveraas

I løpet av dei nesten tre månadene festivalen varer, blir byens gatevegger dekte med stadig fleire fotografi. Ei utstilling i seg sjølv.

I løpet av dei nesten tre månadene festivalen varer, blir byens gatevegger dekte med stadig fleire fotografi. Ei utstilling i seg sjølv.

Foto: Asbjørn Øveraas

I løpet av dei nesten tre månadene festivalen varer, blir byens gatevegger dekte med stadig fleire fotografi. Ei utstilling i seg sjølv.

I løpet av dei nesten tre månadene festivalen varer, blir byens gatevegger dekte med stadig fleire fotografi. Ei utstilling i seg sjølv.

Foto: Asbjørn Øveraas

Isak Steinberg (1889–1960) vart fødd i Kurland i dagens Latvia og det som då var Tsar-Russland. Registreringsfoto frå Midt-Noreg frå perioden 1903–1922, kolorert av redaksjonen.

Isak Steinberg (1889–1960) vart fødd i Kurland i dagens Latvia og det som då var Tsar-Russland. Registreringsfoto frå Midt-Noreg frå perioden 1903–1922, kolorert av redaksjonen.

Foto: Trondheim Politikammer / Justismuseet

Isak Steinberg (1889–1960) vart fødd i Kurland i dagens Latvia og det som då var Tsar-Russland. Registreringsfoto frå Midt-Noreg frå perioden 1903–1922, kolorert av redaksjonen.

Isak Steinberg (1889–1960) vart fødd i Kurland i dagens Latvia og det som då var Tsar-Russland. Registreringsfoto frå Midt-Noreg frå perioden 1903–1922, kolorert av redaksjonen.

Foto: Trondheim Politikammer / Justismuseet

Isak Steinberg (1889–1960) vart fødd i Kurland i dagens Latvia og det som då var Tsar-Russland. Registreringsfoto frå Midt-Noreg frå perioden 1903–1922, kolorert av redaksjonen.

Isak Steinberg (1889–1960) vart fødd i Kurland i dagens Latvia og det som då var Tsar-Russland. Registreringsfoto frå Midt-Noreg frå perioden 1903–1922, kolorert av redaksjonen.

Foto: Trondheim Politikammer / Justismuseet

Pyramidane er det synlege provet på velstanden som teknikken har bringa fram. Her i Giza har faraoane reist monument over seg sjølv og sine gudar.

Pyramidane er det synlege provet på velstanden som teknikken har bringa fram. Her i Giza har faraoane reist monument over seg sjølv og sine gudar.

Kjelde: Hamish2k Wikimedia commons

Pyramidane er det synlege provet på velstanden som teknikken har bringa fram. Her i Giza har faraoane reist monument over seg sjølv og sine gudar.

Pyramidane er det synlege provet på velstanden som teknikken har bringa fram. Her i Giza har faraoane reist monument over seg sjølv og sine gudar.

Kjelde: Hamish2k Wikimedia commons

Pyramidane er det synlege provet på velstanden som teknikken har bringa fram. Her i Giza har faraoane reist monument over seg sjølv og sine gudar.

Pyramidane er det synlege provet på velstanden som teknikken har bringa fram. Her i Giza har faraoane reist monument over seg sjølv og sine gudar.

Kjelde: Hamish2k Wikimedia commons

Ernest Hemingway og kona Pauline på Concha-stranda i San Sebastian. Om lag hundre år skil bileta i kollasjen.

Ernest Hemingway og kona Pauline på Concha-stranda i San Sebastian. Om lag hundre år skil bileta i kollasjen.

Ernest Hemingway og kona Pauline på Concha-stranda i San Sebastian. Om lag hundre år skil bileta i kollasjen.

Ernest Hemingway og kona Pauline på Concha-stranda i San Sebastian. Om lag hundre år skil bileta i kollasjen.

Ernest Hemingway og kona Pauline på Concha-stranda i San Sebastian. Om lag hundre år skil bileta i kollasjen.

Ernest Hemingway og kona Pauline på Concha-stranda i San Sebastian. Om lag hundre år skil bileta i kollasjen.

FØRSTE FOLKEMØTE. Trondhjems-tilhengjarar ved paviljongen på Rådhusplassen, no ved Trondheim folkebibliotek, truleg 4. juni 1929.

FØRSTE FOLKEMØTE. Trondhjems-tilhengjarar ved paviljongen på Rådhusplassen, no ved Trondheim folkebibliotek, truleg 4. juni 1929.

Foto Schrøder / Trondheim byarkiv / Wikimedia Commons

FØRSTE FOLKEMØTE. Trondhjems-tilhengjarar ved paviljongen på Rådhusplassen, no ved Trondheim folkebibliotek, truleg 4. juni 1929.

FØRSTE FOLKEMØTE. Trondhjems-tilhengjarar ved paviljongen på Rådhusplassen, no ved Trondheim folkebibliotek, truleg 4. juni 1929.

Foto Schrøder / Trondheim byarkiv / Wikimedia Commons

FØRSTE FOLKEMØTE. Trondhjems-tilhengjarar ved paviljongen på Rådhusplassen, no ved Trondheim folkebibliotek, truleg 4. juni 1929.

FØRSTE FOLKEMØTE. Trondhjems-tilhengjarar ved paviljongen på Rådhusplassen, no ved Trondheim folkebibliotek, truleg 4. juni 1929.

Foto Schrøder / Trondheim byarkiv / Wikimedia Commons

Kveldsturen heim: Kyrne i Viscri går saman på beite heile dagen, og når kvelden kjem, vender dei heim kvar til sin gard.

Kveldsturen heim: Kyrne i Viscri går saman på beite heile dagen, og når kvelden kjem, vender dei heim kvar til sin gard.

Alle foto: Siri Helle

Kveldsturen heim: Kyrne i Viscri går saman på beite heile dagen, og når kvelden kjem, vender dei heim kvar til sin gard.

Kveldsturen heim: Kyrne i Viscri går saman på beite heile dagen, og når kvelden kjem, vender dei heim kvar til sin gard.

Alle foto: Siri Helle

Kveldsturen heim: Kyrne i Viscri går saman på beite heile dagen, og når kvelden kjem, vender dei heim kvar til sin gard.

Kveldsturen heim: Kyrne i Viscri går saman på beite heile dagen, og når kvelden kjem, vender dei heim kvar til sin gard.

Alle foto: Siri Helle

Forskaling til veggene av stampa jord vart sikkert laga på fleire måtar. Det er lite og utydeleg dokumentasjon å finne, mellom anna om kva som heldt forskalinga saman nede. Platene var laga av liggjande bord, og dei flytte det heile opp etter kvart som veggene voks. Døme på stampereiskap til høgre.

Forskaling til veggene av stampa jord vart sikkert laga på fleire måtar. Det er lite og utydeleg dokumentasjon å finne, mellom anna om kva som heldt forskalinga saman nede. Platene var laga av liggjande bord, og dei flytte det heile opp etter kvart som veggene voks. Døme på stampereiskap til høgre.

Alle illustrasjonar: Erik Solheim

Forskaling til veggene av stampa jord vart sikkert laga på fleire måtar. Det er lite og utydeleg dokumentasjon å finne, mellom anna om kva som heldt forskalinga saman nede. Platene var laga av liggjande bord, og dei flytte det heile opp etter kvart som veggene voks. Døme på stampereiskap til høgre.

Forskaling til veggene av stampa jord vart sikkert laga på fleire måtar. Det er lite og utydeleg dokumentasjon å finne, mellom anna om kva som heldt forskalinga saman nede. Platene var laga av liggjande bord, og dei flytte det heile opp etter kvart som veggene voks. Døme på stampereiskap til høgre.

Alle illustrasjonar: Erik Solheim

Forskaling til veggene av stampa jord vart sikkert laga på fleire måtar. Det er lite og utydeleg dokumentasjon å finne, mellom anna om kva som heldt forskalinga saman nede. Platene var laga av liggjande bord, og dei flytte det heile opp etter kvart som veggene voks. Døme på stampereiskap til høgre.

Forskaling til veggene av stampa jord vart sikkert laga på fleire måtar. Det er lite og utydeleg dokumentasjon å finne, mellom anna om kva som heldt forskalinga saman nede. Platene var laga av liggjande bord, og dei flytte det heile opp etter kvart som veggene voks. Døme på stampereiskap til høgre.

Alle illustrasjonar: Erik Solheim

« 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 20 »